segerfest.

Alltså denna lördag, fyfan jag kommer aldrig glömma den! eller de lilla jag minns iallafall.. hehe
gårdagen började med hockey, såklart. chips och cola tillsammans med två skrikande idioter i en soffa, en djurgårdare och en hv 71are, heelt jävla galet, att ingen dog är ett under!  självklart nog så gick ju guldet hem till Jönköping och detta innebar segerfeest!  hm ja, sen gick ju allt som det gick, vissa saker minns man mer än andra, haha. kan tyvärr inte förklara allt men kan säga så mycket som att jag och Mathilda var på samma gata i en halvtimme, varför vet vi inte eller minns men vi har bilder som tyder på att vårt cyklande inte gick som det skulle och att jag slängde mig i buskar (?) de skulle förklara alla mina blåmärken ganska bra, hela mina ben är täckta! ont överallt, revbenen, foten, huvudet you name it! förstår inte varför jag ska hålla på hela tiden när jag har druckit?
Men i vilket fall så var kvällen oslagbar och Mathilda med för den delen, detta är vår grej, detta är det vi gör bäst. puss på dig gumman, jag älskar dig.


tidigt på kvällen hemma hos Dea.

ca halv 2 på natten någonstans i norrboda området..


äsch.. orkar inte fixa bilder nu.. kommer senare!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0