påtal om min lördag.

istället för att sova bort en hel dag eller gå runt och inbilla sig att man är sjuk så blev det att dra på spelning i Jkpg, hyggligt bra val jag gjorde där kände jag. Aim for the sunrise var väl de bandet jag mest åkte dit för, har lyssnat på deras myspace ett tag och där lät allt kanon så de känns ganska glasklart att man var tvungen att se dom nu när de är i närheten! och de var grymt bra så dom rekomenderar jag starkt. Evelyn, ett nystartat band med i stort sätt bara småsyskon till de andra mer kända Jkpg's banden Intohimo och Herbrightskies spelade också och den sångaren var otrolig. han såg ut att vara runt 12 men shit vilken röst, förstod inte hur han lyckades hålla den så bra. speciellt med tanke på att det var deras första spelning, visst lite små  tabbar här och där, bandmedlemarna såg inte riktigt ut att veta var de var ibland men de är något som försvinner med tiden. fortsätter de såhär kommer dom absolut bli något man får se i framtiden imon den musiken jag lyssnar på iallafall. Ourlastbreath, random band, har lite av dom. helt okej men hungern tog över och de blev mc donald's som vann! sista och mer kända bandet Intohimo, fina killar, bra humor och en härlig stil på scenen! från att inte vara något så har de nu de senaste 2 åren jag lyssnat på dom blivit större, mkt större! förband till Underoath liksom på deras sverigebesök, inte dåligt alls enligt mig. efter att ha sett dem nu några gånger på kort tid så gillar jag dom bara mer och mer så det är samma sak för dessa killar också, jobba på så kommer ni bli riktigt, riktigt stora! (y)

vet inte varför jag skrev detta men hade bara en jävla lust. de få bra bilder som togs kommer troligtvis ut imorgon, kommer få sitta och ta bort mer än hälften eftersom de pissiga ljuset förstörde allt!
men nu blir det glass och How I Met Your Mother i brist på trötthet. HEJS


Intohimo som förband till Underoath i Lund.



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0