lalala, en torsdag.

mmm, torsdag. fredag imorgon. lördag efter de. logiskt och underbart!
idag har solen varit framme, tummen upp.
men det har blåst så mycket att jag inte är säker på att jag fortfarande har något huvud kvar! tummen ner, ner, NER!
OCH har även idag varit med om årets första humle attack, ohja. gick från stationen, njöt av solen och den orkanliknande vinden genom mitt hår och hade inte ett beskymmer i världen tills jag hörde det. bbzzzzzz... paniken blev ett faktum! jag hatar humlor och getingar, kan knappt komma på något så vidrigt och jobbigt som dom! jag börjar gå snabbare (springer i full fart och låsas att jag har bråttom till något) och ser mig om för att hitta äcklet (kollar efter bilar så jag inte blir påkörd och enhörningar så jag inte blir översprungen). sen när jag nästan är hemma, precis på uppfarten så hör jag och ser hur humlan kommer rakt emot mig och träffar mig mitt i pannan!! fick ingen skada, jag iallafall (men hoppas de aset dog..)  jag såg honom inte mer efter de iallafall pga min panik som tog över och som bara gjorde att jag sprang, sprang och sprang upp för alla 5 förbannade trappor!
ni tror säkert att jag överdriver menee.. de gör jag inte.

detta var alltså min dag. hah, rolig nu efteråt men vad ska man göra liksom? ge mig ett liv eller 2.
nu ska jag käka sen blire hockey hos Dea och myspys efter hos Mathilda, gillar!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0