kaffet är slut.

efter för mycket sömn, för lite plugg, inte tillräckligt mycket kaffe och nada lust att göra något så hamnar jag i den sitsen jag är nu. måste, behöver, borde plugga MEN vill inte, orkar inte, kan inte plugga.
just nu är jag uppe i 4 sidor anteckningar som jag inte har en aning om varför jag skrivit!? kommer inte minnas det imorgon iallafall. jag känns ibland som en sån person som nollställs varje gång hon somnar. allt jag lärt mig bara försvinner och det slutar med att jag måste gå igenom det en..gång..till!

på tal om annat, jag kan inte sluta skratta åt mig själv innan när jag vaknade efter tre timmars power-nap, jag var för det första heelt super säker på att det var skola och att jag hade försovit mig, vilket INTE är ett alternativ för mig just nu med min frånvaro. jag antar och hoppas att det var för att jag var nyvaken och trött för jag  bröt nästan  ihop och kastade iväg en kudde och bara vände mig om och somnade.. alltså wtf? ibland förstår jag verkligen inte mig själv alls.

dags att fixa mer kaffe!


nemen hallå kort håår!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0