GOD DAMN IT

nu vill jag verkligen bara ha sommarlov, skolan och framför allt mina lärare är dumma i huvudet!  jag vet inte vad ni andra tycker men när man får ett projektarbete att jobba med, ett ganska stort sådan, bild + text + skisser så har jag alltid varit med om att man INTE får 3 DAGAR på sig att göra det! och som om inte detta vore nog så ska jag börja på stödmatte med, obligatoriskt! det är inte matten jag är arg på, jag behöver hjälp med den men VARFÖR, snälla gud varför lägga den nästan 2 timmar efter jag slutat?!? 
åhhh jag orkar inte

har iallafall tränat idag med, skönt som fan men imorgon lär jag inte kunna gå. fast det är värt det eftersom jag antagligen skulle döda någon om jag inte tröttade ut mig själv i skogen bland massa stenar och rötter..
inget bra inlägg idag heller men är lite för arg för att kunna få ur mig något som kan betraktas som ''bra''.  men skriver nog senare ikväll, eller i natt, har fortfarande inte lärt mig hur man sover. underbart. HEJS

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0